dinsdag 30 juli 2019

O´Donnel

Leuke tent
Een vriendin van ons was een salon begonnen in de pijp en uiteraard brachten wij een bezoekje aan haar zaak maar na afloop gingen wij niet rechtstreeks naar huis maar besloten een terrasje te pakken op het Marie Heineken plein.

Onze keuze viel op het terras van Irish pub O'Donnel waar wij door de, uiteraard, niet Nederlands sprekende ober voorzien werden van een Kilkenny en een Corona. We zaten heerlijk in het zonnetje te genieten van onze biertjes maar ik wou ook wat te knabbelen hebben en ondanks het feit dat het een Ierse pub was bleek men ook bitterballen te serveren dus de keuze was snel gemaakt en al gauw stond er een portie van zeven stuks voor ons en omdat mijn vriendin niet van bitterballen houd waren ze allemaal van mij en daar had ik geen enkel probleem mee. Na nog een tweede biertje (Grimbergen blond deze keer) voor mij was het tijd om te vertrekken maar ik moet zeggen ondanks het hoge toeristische gehalte van het plein was O'Donnel een prima tent voor een drankje en een hapje en als we met mooi weer wederom in de buurt zijn en ze een plekje op het terras hebben gaan we hier weer zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten