zondag 7 juli 2019

Red rock brewing

YUM
We besloten een hapje te gaan eten en informeerden bij de receptie wat er allemaal in de buurt zat en dan kom je bij de voordelen van in het hart van de stad zitten. Het stikte van de restaurants van alle soorten en maten in de buurt en alles was op loopafstand bereikbaar. In overleg met de receptioniste viel onze keuze op Red rock brewing op tien minuten lopen van het hotel.

Het bleek een mooie moderne brouwerij met restaurant te zijn met als enige nadeel dat de airco erg koud stond, mijn hefewizen kreeg geen enkele kans om lauw te worden, ik moest zelfs nog oppassen dat hij niet bevroor. Wat betreft het eten ging ik voor de NY steak (dit jaar viel mijn keuze veel vaker op steak dan op burgers en dat had met de calorieën te maken, steaks bevatten er heel veel minder dan burgers) met daarbij broccoli en aardappeltjes. Mijn vriendin hield het bij zalm met aardappelpuree en diezelfde broccoli. Wij waren het roerend eens over red rock brewing, goed eten, goed drinken, prima bediening en nette prijzen maar de temperatuur had iets hoger gemogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten