vrijdag 5 juli 2019

Bubba's bar-b-que

Eat at Bubba's
Er moest ook nog gegeten worden na onze dag in het park en dus werd Foursquare geopend om te kijken wat er voor diner opties waren. Hoog in de aanbevolen lijst (gebaseerd op mijn voorkeuren) sprong Bubba's bar-b-que er uit en na even op de website gekeken te hebben besloten we dat die het ging worden. De naam deed wel vaag een belletje bij mij rinkelen maar ik had geen enkel idee waarom. Totdat wij het adres in de navigatie hadden ingevoerd en er naar toe reden want Bubba's bleek gewoon naast ons hotel te liggen.

Het was behoorlijk druk binnen (altijd een goed teken) en we moesten even op een tafeltje wachten maar al gauw zaten we achter onze drankjes, een plaatselijke hefeweizen voor mij een een Coors light voor haar. De eet keuze viel op BBQ (moet je natuurlijk doen in een restaurant met BBQ in de naam) en om precies te zijn pulled pork voor mij en sausage voor haar met als sides aardappel salade, coleslaw, mais en groenten. Eten, drinken en bediening top en na afloop gewoon naar je hotel lopen, beter kun je het niet hebben. En ook als je hotel niet om de hoek zit blijft Bubba's nog altijd een uitstekende keuze voor het diner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten