dinsdag 9 juli 2019

Tanken

Ontbijt blijft prima
Na het wat mindere diner van gisteren was het weer tijd voor het prima ontbijt waarbij ik deze keer de omelet aan mij voorbij liet gaan (er was best wel een lange wachtrij) en dus koos voor scrambled eggs met bacon, ook erg lekker en geliefd vakantie ontbijt voedsel van mij.

Na dat prima ontbijt was het tijd om de auto weer aan hert werk te zetten na zijn rustdag en dus liepen we de garage in en reden de auto naar buiten. De tank was niet echt vol meer te noemen na de mega etappe van eergisteren dus de eerste prioriteit was tanken en gelukkig hadden we in de buurt van het hotel al een tankstation gezien dus daar reden we meteen naar toe. Alleen gebeurde er bij het tanken iets heel vreemds, er kwam geen benzine uit de tank. Na binnen navragen zij de Aziatische eigenaar met een licht schouderophalen dat de benzine kennelijk op was dus ik liep weer naar buiten waar ik iemand anders wel zag tanken. Hij bleek premium te tanken en dat was kennelijk wel aanwezig. Zo kwam ik dus mijn eerste scam in de 21e eeuw in Amerika tegen, vul je pomp alleen met de duurste benzine en hoop dat klanten dan niet zouden vertrekken maar de duurdere soort zouden kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten