donderdag 11 juli 2019

Hooters

Toch waren we ergens anders met onze gedachten
Eten was makkelijk want op hele korte afstand van het hotel zat een Hooters en dat was een locatie waar ik heel wat keertjes met de boys was geweest in diverse Amerikaanse staten. Het was vroeg dus nog erg stil in de tent en na ons naar ons tafeltje gebracht te hebben kwam onze serveerster zich voorstellen en bracht ons de kaart.

Voor mij werd het een biertje en mijn vriendin ging voor water en een cocktail en daarna was het beslissen wat we gingen eten. Mijn vriendin hield het gezond met een spinazie garnalen salade en ik besloot een stuk minder gezond te doen en voor de tweede keer deze vakantie een hamburger te kiezen met daarbij frietjes. Het eten was prima, de sport op tv leuk (we zagen ons team de Mariners spelen) en de drankjes waren lekker maar toch waren we er niet helemaal bij met onze gedachten, Na het afrekenen vertrokken we dan ook weer naar ons hotel om verder te gaan met de serieuze zaken,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten