zondag 14 juli 2019

Disco

Druk werd het maar niet
Het enige dat wij deze vakantie niet gedaan hadden was uitgaan maar vanavond zouden we wild gaan doen want er was disco in het hotel. De disco begon om acht uur dus besloten wij om negen uur eens te gaan kijken wat er te beleven viel en dat was werkelijk niets. De vj en de barkeepster waren de enige aanwezigen en op mijn opmerking dat het wel heel druk was kreeg ik de tegenvraag wanneer ik voor het laatst was wezen clubben want voor tien uur viel er echt niets te beleven.

Toen wij na tienen terug kwamen was het iets drukker en ik bestelden een jack and coke (zij) met een Miller light (ik) aan de bar en namen we plaats aan een tafeltje. De muziek viel mee (zelfs Joan Jett werd gedraaid) maar naarmate het drukken werd, werd de nadruk meer op R&B, dance en rap gelegd maar echt op gang kwam het feest niet of het moet ver na middernacht zijn gaan lopen. Na onze drankjes opgedronken te hebben verlieten wij de disco dan ook weer, onze enige stapavond van de vakantie was niet echt wild geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten