zondag 14 juli 2019

Terug naar het hotel

Serieuze minpunten
De weg naar beneden werd ingezet en we hadden redelijk wat tegemoet komend verkeer, de vulkaan trok kennelijk de hele dag door bezoekers. Er waren niet veel restaurantje op de berg, ook niet in het enige dorp dat tussen de top en het ranger station in lag en dat ene restaurant dat ik van te voren gevonden had bleek ook nog eens gesloten te zijn. Pas bij de voet van de berg was er wat te eten te vinden en dat was het normale fastfood gebeuren. We stopten dan ook bij het tweede fastfood restaurant van deze vakantie, een McDonalds waar we het bij een ice coke en een portie kip nuggets hielden, ze werden in ieder geval niet echt rijk van ons.

De weg terug naar het hotel verliep verder probleem en file loos en zo kwamen we in de namiddag terug op onze kamer waar bleek dat deze niet schoon gemaakt was en de bedden niet opgemaakt waren. Toen ik naar de receptie liep om te vragen wat er aan de hand was, was de tegenvraag of wij vandaag gearriveerd waren. Op mijn antwoord dat wij al een paar dagen hier verbleven kreeg ik te horen dat ze te weinig personeel hadden en daarom af en toe wat kamers oversloegen van gasten die hier wat langer verbleven en of ik nog wat handdoeken en dergelijke nodig had. Te droevig voor woorden en waar ik eerst alleen maar lof had voor het red lion hotel kan ik het nu niet meer aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten