maandag 8 juli 2019

The cheesecake factory

Mooi interieur
Het was al wat later in de middag en door het goede ontbijt begonnen we nu pas trek te krijgen dus het was tijd om een restaurant op te zoeken. Een upscale mall betekent ook wat betere restaurants en op een info bord zag ik dat er hier ook een Cheesecake factory zat dus ik besloot om mijn vriendin kennis te laten maken met deze keten.

Het was druk dus het duurde even voor we naar een tafeltje gebracht werden maar zowel aankleding als bediening waren top en nadat we een tafeltje hadden gekregen zaten we al gauw achter een mocktail en een plaatselijke biertje, een pilsner deze keer. Mijn vriendin ging voor een salade met kip en ik voor een skinny bruiser, een hamburger onder de 600 calorieën, dit was onderdeel van het gezonde menu waar je niet al te veel vette kledder naar binnen kreeg. Aangezien ik vandaag niet hoefde te rijden ging er nog een tweede biertje in maar een stuk cheesecake ging het niet meer worden want die zijn echt veel te groot en zelfs mijn vriendin, die liefhebster is van een goede cheesecake paste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten