maandag 15 juli 2019

Red lobster

De ober beviel goed
Voor onze laatste avond maaltijd van de vakantie had ik voor de Red Lobster gekozen, een visrestaurant waar ik een keer eerder met de boys gegeten had. Het was een stukje rijden maar dat bleek meer dan de moeite waard te zijn. De aankleding van het restaurant was prima, de bediening super en het eten was hemels. Na naar onze plek gebracht te zijn bracht onze ober de kaart en na het makkelijke gedeelte (een bahama mama voor mijn vriendin en een plaatselijk biertje voor mij) kwam het moeilijk gedeelte, een keuze maken uit het ruime en mooie aanbod.

Die keuze viel tenslotte op mosselen als voorgerecht om te delen, kreeft (dat moet als een tent lobster in de naam heeft) en snow crab legs. Bijgerechten werden trouwens broccoli, asperges en frietjes. De ober waarschuwde mijn vriendin voor de kreeft maar bood meteen aan dat hij kon helpen met het kraken en dat deed hij erg snel en professioneel toen het eten arriveerde. Mijn krab was ook best wel veel werk maar dat mocht ik zelf opknappen, een duidelijk stukje discriminatie. Het eten was top en ondanks dat mijn vriendin alles ophad was er toch nog ruimte voor een toetje en dat werd vanille ijs met chocolade saus en een Irish coffee voor mij. Na afloop werd mij in niet mis te verstane woorden meegegeven dat bij een volgende Amerika vakantie de Red Lobster zeker niet mocht ontbreken en zo was ons laatste avondmaal een groot succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten