zondag 14 juli 2019

Eigen ontbijt

Het weer viel nog steeds niet mee
Vandaag kondigde mijn vriendin aan dat ze trek had in een echt Aziatisch ontbijt en geen behoefte aan een westers ontbijt zoals we dat in het hotel hadden. Nu kun je hier in geen enkel hotel ontbijten zoals je dat in Azië doet dus mijn vriendin had haar voorbereidingen getroffen. Bij een van de bezoekjes aan de Walmart waren er ook noodles ingeslagen en die kwamen nu op tafel. Samen met water (van diezelfde Walmart) en koffie, die in elk hotel op de kamer te verkrijgen was, had zij een prima ontbijtje.

Ik had echter wel behoefte aan ons hotel ontbijt en dus ging ik naar de eetzaal waar ik deze maal koos voor een eitje met worst, toast en aardappels (een flashback naar mijn eerste ontbijt op mijn eerste Amerika vakantie met de boys) en daar uiteraard koffie bij. Na het ontbijt voegde ik me weer bij mijn vriendin op de kamer die erg tevreden bleek te zijn over haar Aziatische ontbijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten