dinsdag 16 juli 2019

Detroit

De trein voor luie lopers
We moesten overstappen in Detroit en dat had ik al een keer eerder gedaan tijdens een trip met de boys waarvan ik onthouden had dat dat heel erg vlot kan. Bij de landing bleek dat mijn herinnering klopte want we landen bij gate 38 en moesten gewoon een stukje zakken naar gate 10 waarvandaan onze aansluitende vlucht vertrok. Voor de echt luie reizigers was er zelfs een treintje dat je van de ene gate naar de andere kom brengen maar wij liepen het stukje gewoon.

We hadden nu een intercontinentale vlucht dus alles was gewoon weer gratis zoals we gewend waren en voorzien van drankjes, snacks en koptelefoons maakten we het ons comfortabel voor de vlucht terug naar huis. Echter ook hier liet Delta flink wat steekjes vallen want zowel het gekozen gerecht (Thaise salade) als het gekozen drankje (Miller light) van mijn vriendin waren op dus dat werden alternatieven. Ik besloot om na het eten nog een koffie met cognac te nemen maar dat zorgde er niet voor dat ik in slaap viel dus het werd een lange nacht met korte dutjes, films en muziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten