vrijdag 12 juli 2019

Comics

Verplichte stop
Een Amerika vakantie is niet compleet zonder het bezoek aan een comic winkel en dus zetten wij koers naar Excalibur comics. Het doel was tweeledig, wat comics voor mij en wat action figures voor de dochter van mijn vriendin. Excalibur had een grote collectie hardcovers en trade paperback en ik schafte dan ook drie van de vier Astro city's aan die ik nog miste maar poppetjes bleken ze niet te hebben. na het afrekenen vroeg ik waar we daar wel voor konden slagen en men verwees ons naar Things from another world en die bleken een ruime keuze te hebben. Dat bleek tien minuutje rijden te zijn en men had daar inderdaad heel veel action figures en na een tijdje wikken en wegen schafte mijn vriendin het een en ander voor haar dochter aan. Het geek gedeelte van de vakantie was ook geslaagd, bijna alle verplichte onderdelen waren zo langzamerhand van het lijstje afgestreept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten