zaterdag 31 december 2016

Tweede leven

Nu dus een chromebook
Alhoewel ik tegenwoordig meer na de vakantie dan tijdens de vakantie blog heb ik dit jaar toch een paar blogposten tijdens de laatste vakantie gemaakt. Het niet meer bloggen had er ook mee te maken dat mijn trouwe asus notebook aan het einde van zijn latijn was maar na een tip van een collega heb ik hem weer weten te pimpen, ik heb er een chromebook van gemaakt.

Dit bleek een makkie te zijn via neverware en hij is weer vele malen sneller en alle beveiligingsissues die ik had op de verouderde software zijn in een keer weg, Mocht je zelf een verouderde laptop of notebook hebben waar je nog iets mee wilt dan kan ik je van harte aanraden om eens te kijken of je hem in een chromebook kunt veranderen en zo weer een tweede leven te geven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten