zondag 1 januari 2017

Verjaardag

Daar was ie weer
Zoals elk jaar begint mijn oudjaar viering met een bezoek aan mijn ouders want 31 december is de verjaardag van mijn vader. Nieuw dit jaar was echter wel dat ik niet meer alleen kwam en samen met mijn vriendin iets na vieren het ouderlijk huis betrad. Mijn zusje, zwager en nichtje waren al aanwezig alleen mijn neefje ontbrak want die was aan het werk bij de Gamma. Cadeautjes waren deze keer tweezijdig want mijn ouders hadden een fikse griepaanval gehad op mijn verjaardag en daarom lag mijn verjaardagscadeau nog op mij te wachten. Ik kreeg dan ook een mooie fles aftershave en mijn vader kreeg zijn traditionele fles champagne van mij.

Na de hapjes en borrel kwam het pièce de résistance op tafel, mijn vaders zalm slaatje waar mijn vriendin voor het eerst kennis mee maakte en die kennismaking beviel heel erg goed. Na een gezamenlijk toast op 2017 met de champagne (bewaren is zonde) nam iedereen afscheid van elkaar om naar zijn of haar afspraak voor de avond te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten