maandag 19 december 2016

Stroomstoring

Ja, helaas
Zaterdag zou ik voor het eerst in heel veel jaren weer eens een verjaardagsfeestje geven en de ijskast (en het balkon) waren dan ook afgeladen met spullen. Mijn vriendin was die ochtend eerder wakker dan ik en mompelde wat over elektriciteit wat niet helemaal tot mij doordrong. Toen ik om negen uur echt wakker werd kwam de boodschap wat beter over, de elektra was uitgevallen. Uiteraard met een volle ijskast en op de dag dat ik een feestje gaf.

Een snelle controle bewees dat het lokaal bij mij thuis was en ik opende de meterkast en belde met het storingsnummer dat daarin aangebracht was. Met behulp van de aardige dame aan de andere kant van de lijn werd alles uitgezet en een voor een weer opgebracht tot we de dader in beeld hadden. Dat bleek de keuken te zijn en de uiteindelijke schuldige was de waterkoker. Die werd uit het stopcontact getrokken en we hadden weer stroom. Er was gelukkig niets ontdooid of bedorven dus we konden ons voorbereiden op het feestje dat later die dag zou beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten