zondag 11 december 2016

Dinner cruise

Bangkok by night
Het was maar goed dat we een grote kamer hadden want toen ik na het zwemmen terugging zaten Pattama en mijn vriendin al in de living en arriveerde een zus van mijn vriendin iets later. We hadden namelijk een dinner cruise op de Chao Phraya princess geboekt en zouden uit ons hotel vertrekken.

Pattama bracht ons met de auto naar river city waarvandaan de boot vertrok en eenmaal aan boord bleek zij een tafeltje aan het bovendek gereserveerd te hebben. De positie van het tafeltje beviel haar echter niet helemaal en na wat gesmoes met iemand aan boord hadden wij opeens een tafeltje op het voordek. Ik bestelde een fles witte wijn en terwijl de boot de rivier opging inspecteerden wij het buffet dat erg mooi was met van alles en nog wat voor elke smaak. Na mijn eerste bordje en eerste glas Sauvignon keerde ik dan ook terug voor een tweede ronde terwijl saxofonist en zangeres ondertussen hun versie van Summertime ten gehore bracht. Onder het eten, drinken en de muziek trok Bangkok bij nacht aan ons voorbij wat ook een erg mooi gezicht was. Kortom een top avond en een aanrader voor elke romantisch aangelegde Bangkok bezoeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten