zaterdag 10 december 2016

Poolen

De band
Wederom namen we een taxi terug naar ons hotel en de eerste stop werd de Titanium bar. Volgens Frits speelde hier elke avond een goede dames rockband en daar wilde ik best wel naar kijken en luisteren.

Bij binnenkomst was het redelijk rustig in de bar en de damesband bleek een herenband te zijn. Het rock gedeelte klopte wel want Pink Floyd´s Shine on little diamond  werd net ingezet toen wij binnenkwamen. Toen ik naar het toilet ging kwam ik erachter waar de damesband gebleven was want een poster daar gaf aan dat van maandag tot en met zaterdag de unicorn girl band optrad en vandaag was het dus zondag.

Na een drankje verlieten we dus de titanium bar want Frits wist nog wel een barretje waar je kon poolen. Zo belanden we in een uiterst vage tent waar het personeel met de klanten stond te poolen. Frits zette onze naam op de lijst en na een tijdje waren wij aan de beurt. Je kon duidelijk zien dat het lang geleden was dat ik gebiljart had want de eerste storen waren echt slecht en aangezien Frits deelnam aan een plaatselijke pool competitie (zo kende hij dit barretje) stond ik al gauw op een onoverbrugbare achterstand. Gelukkig kwam het gevoel weer terug en wist ik er zelf ook nog een paar ballen in te krijgen anders was het helemaal een vernietigende nederlaag geworden. Na het potje poolen dronken we onze drankjes op en bracht Frits ons terug naar ons hotel na een uiterst gezellige avond met dank aan onze gastheer van de avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten