maandag 12 december 2016

Het gouden huis

Er bleef weinig over
Alhoewel ik na de vakantie vrij was tot maandag was ik op de donderdag al in Almere te bekennen. Een van mijn collega's werkte namelijk twintig jaar bij ons en hij had emkele collega;s (waaronder mij) uitgenoodigd om dat te vieren met een etentje bij het houden huis.

Zo waren wij daar dan om 18:00 en na een korte speech was het tijd voor het feest. Het gouden huis had het bekende alle you can eat concept inclusief drankjes (bier, wijn, fris). Aangezien we een grote tafel hadden liet de bediening hier en daar wat steekjes vallen maar dat mocht de prest niet drukken want zoals altijd was het onmogelijk om alles wat je kon en mocht bestellen op te gaan krijgen. De mooiste misser was toch wel dat we onze nagerechten kregen voordat we ze besteld hadde (de kaart met de bestelling stond nog op tafel) maar het eten was goed (vooral de sushi was top) en de avond was erg gezellig. Kortom een leuk begin voordat ik de week daarop weer aan het werk ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten