donderdag 8 december 2016

Hard rock café

De band
Op mijn verzoek gingen we daarna naar het Hard rock café, het tweede deze vakantie, Dit was een van de mooiste hard rock café's die ik bezocht had met een heerlijke open ruimte met water en een groot podium. Hier had ik ook voor de eerste keer een live band die onder andere nummers van o.a. Blondie speelde, niets echt hards maar wel lekker om naar te luisteren.

Na de eerste set liepen de bandleden rond en kwamen vragen wat we ervan vonden en of we nog verzoekjes hadden. Tegen beter weten in vroeg ik om Highway te Hell maar tot mijn verbazing en plezier werd bevestigend geknikt. De tweede set opende dan ook met een nummer voor onze vriend uit Amsterdam en de band barstte los in een prima versie van deze klassieker met als verrassing niet de zanger maar de zangers die het nummer ten gehore bracht. We dronken gezamenlijk een tower bier weg en de band werd ruiger en ruiger (System of a down als topper) en de avond was werkelijk top. Een van de betere hard rock café's die ik tot nu toe betreden had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten