vrijdag 16 december 2016

Nieuwe praktijk

Het pand
Vorige week had ik mijn halfjaarlijkse controle bij mijn tandarts in haar nieuw praktijk waar zij als onderdeel van Ivory & Ivory was ingetrokken. Het pand zat hartje stad dus ik was niet met de auto maar met de tram gegaan en arriveerde ruim op tijd. Daardoor kon ik constateren dat parkeren echt niet mogelijk was dus het ov wordt een moetje de volgende keer.

Een pand in de Amsterdamse binnenstad betekent smal dus de receptie en mondhygiëniste bleken op een hoog te zitten en mijn tandarts op drie hoog. Door de verhuizing had ik wederom een nieuwe mondhygiëniste die ik moest vertellen dat ik a een tandartsfobie heb en b een uitstekende kokhals reflex. Zij ging fluks aan de slag maar kwam er, uiteraard, achter dat een halfuur te weinig was met mij als patiënt dus daar kwam meteen een vervolgafspraak in februari uit. Bij de tandarts ging alles gelukkig een stuk beter en ik kwam naar buiten met een verklaring van goed gebit plus een nieuwe afspraak over een halfjaar. Nu eens kijken of ik in februari iets slimmer kan combineren met auto en tram om bij de praktijk te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten