zondag 4 december 2016

Diner

Die avond zouden we uit eten gaan met de familie en dat betekende de ouders van mijn vriendin, haar broer met zijn vrouw en hun zoontje en wij tweeën. Het restaurant, ik moet de naam schuldig blijven alles was in het Thais, bleek op een mooie plek aan de rivier te liggen en we hadden plekken op het bovenste gedeelte met een prachtig uitzicht over de rivier.

Eten was op zijn Thais dus er werd van alles en nog wat besteld in het Thai. Het enige wat ik nog kon verstaan was welk bier er besteld werd (Singha) maar verder had ik geen flauw idee wat er op tafel zou komen. Dat bleek, niet al te verrassend, voor het merendeel uit het water te komen. Ik herkende in ieder geval de oesters maar verder kwam ik niet verder dan dat het allemaal erg lekker was. Na afloop bleek de rekening een schokkende 1700 bath te zijn, zeg maar €50, voor zes volwassen en een kind.. Je wordt hier echt niet arm van het eten, zoals ik al eerder memoreerde.
De familie ging weer huiswaarts en wij weer hotelwaarts waar wij na een laatste afzakkertje ons mandje opzochten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten