dinsdag 27 december 2016

Kerstdiner

Not too shabby
Al geruime tijd vieren we kerstmis met de familie op eerste kerstdag bij mijn zuster en zwager en ook dit jaar was dat zo. Er was echter een ding extra en dat was dat mijn vriendin voor de eerste keer aanwezig was op het feest.

We pikten eerst mijn ouders op en reden daarna naar Amstelveen alwaar een vrolijk huis met twee kerstbomen (mijn zuster had een tweede boom gewonnen) op ons wachtte. Er waren drankjes en hapjes voor het tijd was om aan de rijk gedekte tafel te gaan waar vijf gangen op ons stonden te wachten. We starten met een pasteitje, rund of champignon, om daarna een overheerlijk stukje eend naar binnen te schuiven. Daarna was het een tijdje wachten maar toen kwamen er ook haricoverts, peertjes, aardappel kroketjes, en twee soorten rollade naar de tafel. Iedereen was daarna wel wat uitgeput maar er kwam nog een zoet dessert van appelgebak, slagroom en ijs, waar ik voor paste, en een gang van kaas met port waar ik niet voor paste. Vervolgens was het echt wel tijd om naar huis te gaan maar niet na de mededeling dat het volgend jaar toch echt bij ons gehouden zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten