vrijdag 22 juli 2016

The bus

Dit is hem dus
Sinds enige tijd staat er een foodtruck bij het winkelcentrum hier en ik was al een tijdje van plan om een bezoek te gaan brengen. Nu ligt het winkelcentrum precies binnen mijn wandel actieradius dus ik kon een van mijn dagelijkse wandelingetjes mooi koppelen aan een bezoekje aan de foodtruck.

Het bleek een complete bus te zijn waar tien verschillende ondernemers gebruik van maakten. Op de dag dat ik er was bleek het Surinaams te zijn en ik bestelde dan ook een roti (kip, lam had men niet) met een flesje water erbij. Het was heerlijk toeven aan een van de tafeltjes in het zonnetje maar aangezien ik nog steeds niet lang mag zitten stond ik weer op om rustig te wachten op de lunch. Toen die arriveerde nam ik weer plaats en er was niets mis met de roti. Aangezien ik de komende weken nog thuis moet zitten en er tien verschillende keukens in de bus aanwezig zijn ga ik er zeker nog een paar keer naar toe om daar te lunchen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten