zaterdag 30 juli 2016

Halverwege

Halverwege dus
Het is tijd om het over de vooruitgang van mijn herstel te hebben na de operatie want er zijn inmiddels drie van de zes weken verstreken van mijn eerste herstelperiode. en het gaat de goede kant uit. Ik zit inmiddels nog maar aan een keer per dag pijnstillers, terug van de vier keer waar ik mee begon, en loop inmiddels braaf twee rondjes per dag. 's Ochtends tussen de anderhalf en twee kilometer en 's middags één met een uitschieter naar anderhalf. Kortom alles gaat de goede kant uit, ik baal alleen van het gedwongen nietsdoen alhoewel mijn achterstand in tv series als sneeuw voor de zon verdwijnt. Als het meezit ga ik vanaf volgende week weer een uurtje per dag werken en dan zorgt dat ook weer voor wat extra afleiding. Kortom we zijn halverwege de finishlijn en die gaan we halen over drie weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten