zondag 10 juli 2016

Ziekenhuis dag 1Terras

The place I was
Na de intake nam ik de lift naar beneden om het terras op te zoeken want het was heerlijk weer. Mijn mede nieuwe patiënt bleek daar al te zitten met zijn zuster en zijn dochter en ik sloot me bij hen aan want, de wereld is echt klein, zijn dochter was een vriendin van mijn zuster die ik ook kende. Heerlijk in het zonnetje zittend maakten we kennis. Qua muziek smaak konden we het goed vinden, wat ik gezien zijn Aerosmith t-shirt al had verwacht. Hij bleek ook een regelmatig bezoeker van de black & white geweest te zijn alhoewel hij tegenwoordig niet meer ging stappen. Het was een gezellige middagje in het zonnetje maar aan alle goede dingen komen een einde. Zijn familie vertrok weer en wij gingen terug naar boven om te kijken hoe het leven op onze afdeling er voor stond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten