zaterdag 9 juli 2016

Ziekenhuis dag 1 intake

The place to be
Maandag mocht ik mij om half twee bij het ziekenhuis melden en aangezien het mooi weer was ging ik er met het openbaar vervoer heen. Ik arriveerde netjes op tijd en kreeg een bed op zaal vijf toegewezen. Hier lagen al twee andere patiënten en samen met een andere nieuwkomer werd de bezetting vier personen. Als eerste kreeg ik een inzake gesprek met een zuster waar allerlei vragen die mij al meerdere malen gesteld waren opnieuw gesteld werden. Na een kwartiertje was ik klaar, kreeg een polsbandje om en werd mij verteld dat ik als volgende een gesprek met de zaalpersoneel kreeg.

Dit was vrijwel direct daarop en naast het opnieuw stellen van een aantal vragen werden er ook enkele tests afgenomen en kreeg ik te horen dat mijn operatie gepland was om vijf over tien op de dinsdagochtend. Na het onderzoek werd ik vrijgelaten en kon doen en laten waar ik zin in had. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten