dinsdag 12 juli 2016

Ziekenhuis dag 2 operatie

Wordt saai zo
Ik werd 's ochtends wakker gemaakt met de mededeling dat ik me kon voorbereiden op de operatie. Dat begon met een douche en vervolgens kreeg ik een operatiekamers aan en wat medicatie. Na een tijdje wachten werd ik met bed en al verplaatst naar een zaal waar diverse mensen op hun operatie voorbereid werden.  Na wat onderzoekjes werd ik al gauw de OK binnengereden waar ik kennis maakte met het medisch team. Mijn bed werd naast het operatiebed met zijn batterijen aan lampen gereden en het laatste wat ik wist was dat ik wat zuurstof moest inademen door een kap en daarna duisternis.

Ik kwam weer bij in een andere kamer maar wakker was ik echt niet. Na controle of er niets meer met mij aan de hand was zakte ik weer weg om de volgende keer op mijn eigen zaal weer mijn ogen heel kort open te doen. De operatie was geslaagd maar de patiënt was nog niet bijgekomen uit zijn coma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten