maandag 25 juli 2016

Powerbank

Een powerbank in actie
Alhoewel ik heel erg tevreden ben over het batterijverbruik van mijn iPhone 6s, zeker in vergelijk met mijn vorige model de 5s, kan het nooit kwaad om extra stroom op zak te hebben. Ik liep dan ook al enige tijd te kijken naar een geschikte powerbank maar daar kwam abrupt een einde aan toen ik een bericht van de Rabobank kreeg dat ze je een gratis powerbank gaven als je je vakantiegeld twee maanden parkeerde op een spaarrekening. Aangezien ik van de zomer toch niet op vakantie ging was dat geen enkel probleem en de powerbank arriveerde vandaag in de mail.

Het bleek een mooi compact en licht model in metallic blue te zijn geschikt voor het tweemaal opladen van mijn iPhone. Kortom makkelijk mee te nemen en meer dan genoeg extra stroom bij me ook voor dagen heel intensief gebruik op een vakantie. En met een prijs van 0€ kan je nou niet zeggen dat het een echt dure aankoop is geweest, the price was more than right zoals dat heet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten