dinsdag 19 juli 2016

Legends of tomorrow

Seizoen i is inmiddels voorbij
Deze keer eens wat anders dan mijn fysieke status en wel iets over een tv serie. Omdat ik weinig mag zitten maar juist veel moet liggen is een van de beste manieren om de tijd door te komen het kijken naar films en tv series. Ik had nog het een en ander op de digitale plank liggen en ik besloot om te kijken of Legends of tomorrow de moeite waard was.

Welnu na aflevering twee bleek dat deze serie over timemaster Rip Hunter en zijn eeuwige vijand Vandal Savage meer dan de moeite waard was. De rest van de hoofdrolspelers kennen we al uit de zuster series de Flash en Arrow dus het was snel binnenkomen in een bekende wereld. Normaal eindig ik dit soort stukjes met de mededeling dat ik de rest van de afleveringen binnenkort ga kijken maar door mijn gedwongen inactiviteit heb ik inmiddels alle zestien afleveringen gezien en zit ik te wachten op seizoen twee. De serie is een echte aanrader en ik heb maar en advies, kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten