vrijdag 15 juli 2016

Ziekenhuis dag 3 De ochtend

Bijna afgelopen
Ik werd de volgende ochtend wakker en voelde met erg fris en fit. De zuster kwam langs en ik werd ontkoppeld van zuurstof, drain en infuus en mocht zelfs proberen om te zitten. Daarna mocht ik onder begeleiding naar het toilet lopen en was het tijd voor het ontbijt. Ik nam deze keer alleen water en koffie van de ontbijt kar want ik had, dankzij mijn vriendin, ook de beschikking over vers fruit.

Het operatiehemd werd verwisseld voor een t-shirt en ik trok een joggingsbroek aan terwijl ik wachtte op de volgende etappe. Die werd door de zuster aangekondigd als een controle door de fysiotherapeut en als die groen licht gaf mocht ik weer naar huis. Ik stuurde dus een app naar de familie dat alles er goed uitzag en dat ik waarschijnlijk snel naar huis mocht. Daarna was het wachten op de fysiotherapeut om te kijken of ik echt weg mocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten