donderdag 28 juli 2016

Supergirl

The girl of steel
En tsjakka, wederom is er een televisie serie gesneuveld door mijn gedwongen weinig doen. De keuze was deze keer op de laatste loot aan de DC superheldenboom gevallen, Supergirl. De twintig afleveringen waren erg aangenaam en ik was niet de enige met die mening want inmiddels is seizoen twee ook al aangekondigd door de producers.

Supergirl heeft veel weg van The Flash, Net zoals in deze serie wordt er met een team gevochten tegen diverse buitenaardse bedreigingen die dan opgesloten worden, dit met als achtergrond een verhaal met vele bekende uit het DC universum zoals Cat Grant, Maxwell Lord en Hank Hanshaw om er een paar te noemen. Uiteraard zit er ook een crossover met de andere DC series in (aflevering 18) en ook een aantal leuke verrassingen. De serie is iets gewelddadiger dan The Flash maar dat mag de pret niet drukken. Kortom aanrader om naar te gaan kijken en ik ga me eens bedenken wat de volgende serie gaat worden voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten