dinsdag 26 juli 2016

Sligro

Een klein deel van het assortiment
Het was tijd om boodschappen te doen en aangezien ik nog niet mocht rijden had een van mijn beste vrienden zich bereid verklaard om dat samen te gaan doen. Hij stelde voor om naar de Sligro te gaan want als nieuwe ondernemer had hij daar een kaart voor.

Ik voelde mij goed genoeg dus wij gingen naar de vestiging in Diemen en laden daar onze kat vol terwijl wij door een variant van Ikea liepen. Op het einde was er nog een brasserie waar wij een omelet, aspergesoep en koffie en thee soldaat maakten voor de prima prijs van nog geen €10. Daarna was het afrekenen en naar huis terug gaan. Mijn ochtendrondje hoefde ik niet meer te lopen want dat had ik ruimschoots bij de Sligro gedaan. Mijn middagrondje kwam echter ook niets van terecht want het was duidelijk vermoeiender voor mij geweest dan ik verwacht had. Ik bracht bijna de hele middag dan ook door op de bank waarvan ook nog een flink stuk slapend. Kortom hoe goed ik me ook voel, ik ben nog niet genezen en als ik iets meer doe dan normaal dan moet ik flink wat slapen om dat te compenseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten