woensdag 20 juli 2016

Schoenenkast

Diverse schoenenkasten
Op vrijdag kwam mijn zwager op visite, niet alleen voor de gezelligheid maar ook om de schoenenkast in elkaar te klussen die ik al enige tijd geleden gekocht had. Het hebben van een vriendin heeft impact op veel dingen en de meeste impact in mijn geval in de keuken en in de kleding.

Met name het aantal schoenen was dusdanig toegenomen dat het absoluut niet meer pasten en ik had dus een mooie houten schoenenkast aangeschaft. nadat ik de deur voor mijn zwager had opengedaan en we samen koffie hadden gedronken ging ik weer op de bank liggen en ging hij fluks aan de slag, Gelukkig is mijn zwager vele malen handiger dan ik want in no-time was de schoenenkast klaar en kon mijn vriendin die gaan vullen met schoenen.  Na nog wat klusjes gedaan te hebben en een broodje gegeten te hebben vertrok mijn zwager weer mij met een erg gelukkige vriendin achterlatend (en ik was stiekem ook best wel blij met de nieuwe opbergruimte).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten