zaterdag 16 juli 2016

Ziekenhuis dag 3 Ontslag

De laatste
Na een tijdje wachten kwam de fysiotherapeut de kamer op voor het beloofde onderzoek. Dit was een grote aanfluiting te noemen want het enige wat het onderzoek inhield was dat ik even op de gang heen en weer mocht lopen en daarna werd ik hersteld genoeg beoordeeld om naar huis te mogen. Ik stuurde dus een app naar mijn zwager terwijl de transfer verpleegkundige de laatste formaliteiten afhandelde voor mijn ontslag. Wederom een wassen neus want behalve een foldertje, wat te doen (en vooral niet te doen) na een hernia operatie werd mij verteld dat ik naar huis mocht gaan. Het allerlaatste wat ik meekreeg was dat ik na zes weken een telefonisch consult zou krijgen om te kijken hoe het ging en de mededeling dat ik contact moest opnemen als ik iets vreemds voelde was mijn verblijf in het ziekenhuis ten einde. Mijn zwager kwam al gauw opdagen en zonder een centje weemoed nam ik dan ook afscheid van het MC Slotervaart. Hopelijk tot nooit meer ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten