donderdag 27 augustus 2015

Weer een afscheidsfeestje

Rood varken
Het ging goed met de afscheidsfeestjes want na vorige week afscheid genomen te hebben van een goede beken die Nederland ging verlaten was het deze keer tijd om afscheid te nemen van een Engelsman en zijn vrouw. Ze waren een tijd in Nederland geweest maar het was weer tijd om (definitief?) te vertrekken en ze hadden besloten dit met een groep vrienden en bekende te vieren bij restaurant Mallikaa.

Ik arriveerde als een van de eersten en gaf mijn cadeau (een fles witte wijn) aan het vertrekkende stel en nam plaats aan de lange gedekte tafel. Al gauw arriveerden er meer gasten en werden de eerste hapjes op tafel gezet. Het was een erg gezellige avond die voorzien was van heerlijk eten en het was dan ook al half tien voordat ik afscheid nam van mijn vrienden en huiswaarts keerde. Als dit tempo zo doorgaat heb ik weer een hoop vrienden die in het buitenland verblijven en aardig wat calorieën erbij want dit zijn geen goede avonden als je niet al te veel wilt eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten