maandag 24 augustus 2015

MRI scan

De mijne was minder luxe
Ondanks het feit dat het programma van mijn fysiotherapeute mij wel degelijk verder hielp ging het mij allemaal te traag. In overleg met haar en mijn huisarts besloot ik dan ook tot een bezoek aan een neuroloog die na een korte intake met onderzoek besloot tot een MRI scan.

Enkele weken later meldde ik mij dan ook bij het ziekenhuis waar ik na een korte uitleg in de buis van de machine werd geschoven. Ik kreeg een alarmbelletje mee om alarm te slaan als ik wat zenuwachtig werd en vervolgens lag ik een half uur mijn zonden te overdenken terwijl de machine om mij heen kreunde en piepte en zuchtte.Na dat half uur werd ik uit de machine bevrijd en kon naar huis te gaan om een week later de resultaten van de scan met de neuroloog te gaan bespreken. Die kwamen er op neer dat ik twee beknelde zenuwuiteinden had (waarschijnlijk al jaren) en de volgende stap wordt een EMG om dat te bevestigen met daarna waarschijnlijk een kleine chirurgische ingreep. 11 september gaan we het volgende apparaat in en 15 september wordt dat besproken. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten