zaterdag 22 augustus 2015

Kaakchirurg

Zo lag ik er dus ook bij
Maandagochtend was het dan zo ver, mijn afspraak in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis met de kaakchirurg. Bij binnenkomst kreeg ik te horen dat er eerst een foto gemaakt zou worden en aangezien dat bij mijn tandarts altijd een behoorlijke ramp was zag ik daar niet echt naar uit.

Het bleek echter een makkie te zijn want mijn hoofd werd in een soortscanner gepositioneerd en met wat gezoem bewogen er twee wanden langs mijn gezicht en de foto was gemaakt. Vervolgens werd ik in een luxe tandartsstoel gelegd met een hele grote lamp erboven. Na het toedienen van de verdoving werd mijn hoofd afgedekt en begon de kaakchirurg aan mijn kies te werken. Volgens haar ging het allemaal best wel soepel en ik moet zeggen dat ik niet al te veel pijn voelde. Na het verwijderen van de kies moest er echter nog het een en ander gepeuterd worden en dat deed behoorlijk pijn. Met wat instructies over hoe om te gaan met de wond en het tandenpoetsen de komende week stond ik een half uur later weer op de stoep een ervaring rijker maar een kies armer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten