woensdag 19 augustus 2015

Thuiskomst

Suvarnaphum bij nacht
Tegen een uur of acht kwam Amsterdam in zicht en ik had nog geen avondeten gehad, alleen maar snacks en snaai en ik had eigenlijk best wel trek in een gezonde en voedzame maaltijd dus ik besloot een hele kleine omweg te maken en via Suvarnaphum naar huis te rijden. Ik parkeerde de auto voor de deur en liep naar binnen. Na hertelijk begroet te worden bestudeerde ik de folder en besloot tot een gerecht met inktvis. Het was vlot klaar en ik stapte dus al gauw de auto weer in voor de laatste kilometers naar huis  Gelukkig (gezien de koffers en tassen) kon ik de auto vlak voor de deur parkeren.

Bepakt en bezakt betrad ik mijn woning, gooide de koffers en tassen neer en zette het eten op tafel om eerst te genieten van een goede maaltijd voor ik de troep ging opruimen. Zo kwam er een einde aan een heerlijke vakantie van vijf dagen. Ik kijk nu al uit naar de volgende trip in het eerste weekend van oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten