vrijdag 21 augustus 2015

Miss Korea

De tafelgrill in actie
Zondag was het dan eindelijk zo ver. Ik ging met mijn nichtje uit eten als cadeautje voor haar verjaardag, iets wat we al drie keer afgezegd hadden vanwege diverse redenen maar nu zou het er eindelijk van komen. Aangezien mijn nichtje al naar de parade was hadden wij op de hoek bij het restaurant, Miss Korea, afgesproken voor de McDonald's. Toen ik per tram arriveerde zat mijn nichtje daar al op haar scooter op mij te wachten en liepen wij samen naar het restaurant.

Het was nog niet al te vol maar dat veranderde als snel en de slechts vier personeelsleden moesten zich de benen uit het lijf renen om iedereen van hapje en drankjes te blijven voorzien.Daardoor duurde alles iets langer dan tijdens mijn vorige bezoek maar de kwaliteit van het eten bleef even goed als de vorige keer, of het nu om de Japanse sushi gerechten, de Koreaanse gerechten of de zelf te grillen gerechten ging alles smaakte top en mijn nichtje genoot er van. Zelfs zodanig dat ze van plan is om hier een keer met haar vrienden te gaan eten en dat deed mij uiteraard heel veel plezier. Kortom een erg gezellige avond met prima eten en goed gezelschap beter kan het niet.

1 opmerking: