zondag 23 augustus 2015

Afscheidsfeestje

Ik had helaas geen foto's gemaakt
Vrijdagavond was er het afscheidsfeest van een kennis van mij die ik al zo'n 15 jaar kenden. Hij was na 40 jaar trouwe dienst door de post als overbodig bestempeld en was met een flinke premie de laan uitgestuurd. Hij had inmiddels een Filipijnse leren kennen en had besloten om met haar de rest van zijn leven aldaar door te gaan brengen.

Op vrijdag om 18:00 vierde hij dan ook zijn aanstaande vertrek uit ons vaderland in de Mekhong river en onder het genot van drankjes en hapjes werd hij uitgezwaaid door een grote groep bekenden. Het was erg gezellig maar om 20:00 moest ik echt vertrekken want ik had met mijn zusje en zwager afgesproken die vanwege sail ook in de stad waren en inmiddels op het terras van de hartjes zaten. Van deze plek, Rob het ga je goed en mag je alles vinden in de Filipijnen waar je naar op zoek bent. Wie weet kom ik je nog een keer daar opzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten