vrijdag 28 augustus 2015

Nieuwe vloer

Een anti-slip coating
Nee niet in mijn woning maar op de galerijen van onze flat wordt een nieuwe anti-slip coating aangebracht. Zo'n twaalf jaar geleden was de vorige aangelegd en die was inmiddels versleten en moest dus vervangen worden.

Net zoals de vorige keer zouden de werkzaamheden door de firma Etro verricht worden. In de vooraankondiging was gezegd dat na aanleggen de coating afgedekt zou worden met steigers en dat we op die manier naar binnen moesten. De eerste dag van de werkzaamheden stonden er dan ook wat vreemde metalen dingen  op de galerij en toen ik twee dagen later thuis kwam lagen deze opeens op de vloer. Het liep wat vreemd (en krakend en piepend) naar mijn voordeur maar dat was alleen een probleem voor mijn buren als ik een keertje laat thuis kwam. De volgende avond bleek de boel echter al genoeg gedroogd en waren de vlonders al verwijderd. Kortom ook mijn buren gaan niets horen als ik van het weekend weer eens een keertje laat thuis kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten