maandag 10 augustus 2015

Het clarion congress hotel

Onze woonkamer
Het laatste deel van de reis ging met net zo weinig problemen als het stuk ervoor en ik zette mijn auto neer bij de ingang van ons hotel tussen limousines en tourbussen. Bij de receptie aangekomen kreeg ik te horen dat ik mijn auto op etage -3 van de parkeergarage neer kon zetten en met de lift terug kon naar de receptie. Weer buiten was het een gekkenhuis met bussen maar een van de chauffeurs liet mij ertussen en even later stond ik netjes in de parkeergarage en met de koffers in de hand stonden we weer bij de receptie.

Na het inchecken kreeg ik te horen dat men een grote kamer voor ons had geregeld en dat nam ik voor aan met en idee van dat zal een extra paar vierkante meter zijn. We bleken echter een complete suite gekregen te hebben met hal, badkamer, slaapkamer en woonkamer inclusief twee tv's. Ik moet zeggen ik heb wel eens een mindere hotelkamer gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten