zaterdag 29 augustus 2015

Thaicoon

Kippensoep en rundvless
Donderdagavond at ik na mijn werk weer eens een keer bij Thaicoon maar daar zat nu een extra reden achter, ik kwam niet alleen voor het lekkere eten. Ik had namelijk op mijn werk afgesproken om na ons business unit overleg op 12 oktober weer uit eten te gaan en mijn keuze was daarvoor op Thaicoon gevallen.

Zo pakte ik nu, zoals altijd, een biertje om mee te starten maar nam daarbij niet de kaart ter hand om een keuze te maken maar besprak het arrangement voor de 12e oktober. We waren er vlot uit en daarna ging ik er eens goed voor zitten en besloot tot een tom kha kai (de niet pittige kippensoep met kokos) en een pittige groene curry met rund. Zoals elke keer smaakte alles weer uitstekend en ik ben heel benieuwd wat mijn collega's over een week of zes van Thaicoon gaan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten