zaterdag 8 augustus 2015

BBQ

De BBQ stond al goed te roken
Vrijdag was het werkelijk schitterend weer en dat kwam erg goed uit want we zouden die avond bij mijn ouders gaan BBQ'en. Toen ik na vijf uur arriveerde was iedereen al aanwezig, stond de BBQ flink te fikken en had ik de garnalen croquetten van Holtkamp gemist. Daar was ik niet al te rouwig om want die zijn wel lekker maar niet goed voor de lijn.

Al gauw had ik een glas witte wijn, een stukje r,bood met kruidenboter en een stoel (niet noodzakelijker wijs in die volgorde) en zat ik gezellig te praten terwijl mijn vader zich met de BBQ bezighield. Er was zalm, er waren groenten en garnalen spiesjes en uiteraard was er vlees, deze keer in de vorm van kippenbouten en runderspiesjes. Iedereen zat wel vol tegen die tijd alhoewel mijn zwager en ik besloten om toch nog een hamburger te nemen voor wij er ook een eind aan breiden. Ik sloeg, als niet toetjes eter, het ijs en fruit over maar sloot uiteraard weer aan tijdens de koffie. Zoals altijd weer een top avond met lekker eten en goed gezelschap, beter kan het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten