dinsdag 25 augustus 2015

Sushi

Prima verzorgd
Een hele tijd geleden had ik al eens vermeld dat de AH XL die bij mij in de buurt zit tegenwoordig ook verse sushi verkoopt die ter plekke door ervaren sushi chefs bereid wordt. Nu was ik al heel lang van plan om die sushi eens te gaan proberen maar het was er maar steeds niet van gekomen. Daar zou nu verandering in gaan komen want ik moest a) nog boodschappen doen en b) nog koken dus ik besloot dat te combineren door mijn boodschappen bij de AH te gaan doen en dan meteen sushi mee te nemen.

Bij het sushi eiland aangekomen was het even kijken want er allemaal in de aanbieding was en de keuze viel tenslotte op een set sashimi van zalm en een set urumaki sushi. Eenmaal thuisgekomen werd het lekkers op tafel gezet samen met wasabi, gember en sojasaus en was het aanvallen geblazen. Er was werkelijk niets af te dwingen op de smaak en de kwaliteit en dat betekent dat de sushi van AH vaker bij mij op tafel gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten