zondag 9 augustus 2015

LP

De hoesfoto
Toen ik thuiskwam lag er een lang en plat pakje in mijn brievenbus en ik wist meteen wat er in zou zitten, een LP. En om precies te zijn de live LP Another time, another place van U2 met opnamen uit 1980.

Nu koop ik al jaren geen cd's meer dus waarom zou ik in hemelsnaam een LP kopen anno 2015. Welnu het antwoord is vrij simpel, ik ben een tijd geleden lid geworden van de U2 fanclub zodat ik kaartjes kon kopen voor het concert in september in de Ziggo dome en bij het lidmaatschap zat een welkomstcadeau, een fotoboek of een gelimiteerde LP. Ik koos voor de laatste en een half jaar na dato is ie dan eindelijk geproduceerd en verscheept. Nu eens kijken of ik hem voor een leuk bedrag kan verkopen aan een fanatieke U2 fan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten