zondag 28 juni 2015

Vaderdag

De worstjes waren voor mijn neefje
Na de omzwervingen met Lauren was het de hoogste tijd om naar mijn ouders te gaan want het was Vaderdag. Ik arriveerde veel later dan de bedoeling was maar werd met gejuich binnengehaald (had vast iets met de bak haring te maken die ik bij mij had). Ik zou Netflix installeren voor mijn ouders maar mijn neefje had dat allemaal al gedaan, dus dat was niet meer nodig. Ik gaf mijn vader zijn cadeaus, een fles rode wijn en de haringen, waarvan hij er een aantal aansneed om meteen te serveren.

Ik pakte een stoel, kreeg een wijntje en een at stukje haring. Het was erg gezellig maar daar ik nogal laat was binnengekomen kwam het eten al erg vlot op tafel. Dat bestond uit broodjes, sushi, gerookte zalm, Hollandse garnalen met whiskysaus, knakworstjes en de heerlijke zalmsalade van mijn vader. Het oorspronkelijke idee was om een BBQ te houden maar het weer besloot spelbreker te zijn. Het alternatief viel echter goed in de smaak want  het enige wat overbleef waren een aantal knakworstjes verder verdween alles als sneeuw voor de zon. Kortom erg gezellig maar hopelijk doet het weer volgend jaar beter zijn best en kunnen we wel een BBQ houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten