vrijdag 5 juni 2015

Brooklyn

De rij
Na de crossing gingen wij terug naar de rivier waar de boardwalk gelegen was met een fantastisch uitzocht over Manhattan. Wat er echter ook gelegen was, was de Brooklyn ice cream factory en hier wilden wij dan ook een ijsje nuttigen. De rij was echter vrij fors maar Dennis zag ook een ijskarretje dat exact hetzelfde ijs verkocht en waar niemand in de rij stond. Wij haalden daar dan ook onze ijsjes ( vanille chocolate chip en aardbei voor mij) en die smaakten heel erg goed.

Na een wandeling over de pier namen wij de ferry naar Williamsburough diep in Brooklyn waar  wij gingen lunchen bij een echte Duitse bierhal, Radegast. Radegast werd door zowel een collega van Dennis aanbevolen en zag er op het web erg leuk uit maar viel tegen daar er bijna niemand was. Men had goed Duits bier (ik nam een kolsch) en de kaart vermelde schnitzel maar deze bleek op te zijn). Ik nam dus net als de anderen een hamburger (volgens mij mijn eerste deze vakantie). Goed eten en goed drinken maar erg gezellig was het niet. Na de maaltijd vertrokken wij dan ook weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten