donderdag 25 juni 2015

Lauren 1: Haesje Claes

Lauren en ik op de grachten
Zondag was weer een afspraak met mij als Amsterdam greeter, zoals Dennis dat noemt. Na het bezoek van de Australische Bonnie en haar dochter in december vorig jaar had ik nu Lauren uit Canada een dagje langs. De afspraak was dezelfde als met Bonnie, lunch in Haesje Claes om te beginnen.

We hadden om een uur afgesproken en ik zorgde dat ik er een kwartiertje eerder was. Lauren kwam om een uur binnen en had mij al snel gezien. We namen wat te drinken en kregen de kaart van de vriendelijke serveerster. Na kennis gemaakt te hebben was het tijd om wat te bestellen en Lauren wou uiteraard Hollandse dingen eten. Ik koos voor nieuwe haring voor ons beiden, erwtensoep voor haar en voor mijzelf een mosterdsoep. Ze vond, tot mijn verbazing, alles lekker en na een geanimeerde lunch vertrokken we voor een stukje sightseeing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten