maandag 15 juni 2015

Kafka en glasvezel

Dat wil ik dus
Zoals al vaker te lezen is geweest ben ik al enkele maanden aan het pogen internet via glasvezel te krijgen. Alles zag er goed uit en de afspraak met de monteur was gemaakt op 25 juni. Totdat mijn telefoon overging en ik ene Ali aan de lijn kreeg die mij vertelde dat hij glasvezel kwam aanleggen bij mij en een van mijn buren. Hij zou er zo aankomen. Ik legde aan Ali uit dat ik ten eerste al een kabel had en dat ik ten tweede vertrok naar mijn werk. Die middag belde Ali opnieuw op, hij was bij een van mijn buren geweest maar kon daar geen kabel aanleggen want die kon hij niet vinden. Of ik een foto van mijn kabel naar hem wou opsturen zodat hij kon zien dat er wel degelijk kabels bij ons waren. Thuisgekomen maakte ik de gevraagde foto en na een bedankje van Ali vergat ik alles weer.

Totdat ik enkele dagen later een telefoontje kreeg van een dame van Volkerwessels,die een afspraak wilde maken omdat XS4all hun gevraagd had glasvezel bij mij aan te komen leggen. Deze dame was wat vasthoudender dan Ali en ik maakte een afspraak met haar waarbij ik wel vertelde contact met XS4all op te nemen want die hadden mij toch echt verteld dat Guidion langs zou komen.. Zo gezegd zo gedaan en de dame van XS4all zou het een en ander voor mij uitzoeken. Even later deelde zij mij mede dat er inderdaad nog iets afgemonteerd moest worden en dat Volkerwessels dat kwam doen. Nu vermoed ik dat Volkerwessels komt omdat topbedrijf (ja ik ben sarcastisch) Regefiber er een dusdanig zooitje van maakt dat zij niet weten dat de BAM al langs geweest is voor deze montage. We zullen het vrijdag zien als Ali (of een van zijn collega´s) voor de deur staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten